czwartek, 9 stycznia 2014

zostałeś wykorzystany/ have been used

english version below

Wczoraj wieczorem nie tknęłam nawet szydełka, tak się zdenerwowałam. Wiedziałam, że takie rzecz się zdarzają, ale nie sądziłam, że na taką skalę. Kradzież zdjęć a co za tym idzie, podpisywanie się swoim "nazwiskiem" pod zdjęciem PRODUKTU kogoś innego.

Kogoś kto się napracował, wymyślił, wykonał (aktualnie sprawdziłam tylko kategorię czapek dla dzieci) udostępnił w sieci zdjęcie swojej pracy aby inny mógł to bezczelnie wykorzystać jako WŁASNĄ PRACĘ

Jestem tym faktem zbulwersowana. Proszę zajrzyjcie pod link poniżej, przejrzyjcie co możecie i poszukajcie, czy nie zostały gdzieś WYKORZYSTANE WASZE ZDJĘCIA. Jeśli tak, skontaktujcie się z portalem poprzez ades e-mail: DaWanda Polska <feedback-pl@dawanda.com>


Polecam korzystanie z darmowej aplikacji google Picasa, gdzie w bardzo prosty sposób możecie dodać swoje imię, nazwisko lub wymyśloną nazwę własną i podpisać zdjęcie.

english version

Last night I had not touched even crochet, so upset. I knew that such a thing can happen, but I did not think that on such a scale. STEALIN PHOTOS and hence, signing up your "name" under the photo PRODUCT someone else.

Someone who worked hard, invented, made ​​(currently checked only category of hats for children) made ​​available on the web a picture of your work to another could have shamelessly used as YOUR WORK!

I am appalled by this fact. Please drop by the link below, look over what you can and look if there were somewhere USED YOUR PHOTOS. If so, get in touch with the portal through ades e-mail: DaWanda Poland <feedback-pl@dawanda.com> (you can contact in english).


I would recommend using the free Google Picasa application, where in a very simple way you can add your name or an invented name and sign their own image.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz