środa, 9 maja 2012

Oglądalność

Po zmianie układu bloga, nie ma niestety możliwości prezentowania licznika odwiedzin. Chyba, że to ze mnie taka lebieda, że nie potrafię tego dokonać. Chciałam jednak Państwa poinformować, że wczoraj padł SWOISTY REKORD! Jestem na początku swej blogowej kariery, może ten wynik nie jest zbyt imponujący na tle innych popularnych internetowych dzienników, ale jak dla mnie - jest elegancko.

Wczoraj strona odnotowała 120 odwiedzin!

Dziękuję, dziękuję i zapraszam na zakupy!


ps w tym miejscu się Państwu zwierzę. Za miesiąc wyprowadzam się do swojego wymarzonego domu na wsi. Dom kupiłam w stanie niemalże krytycznym i byłoby mi bardzo miło, gdybyście Państwo zechcieli dokonywać zakupów i zamówień w dużych ilościach, gdyż pilnego remontu wymaga PODŁOGA. 



2 komentarze:

  1. Zamawiam parę takich eleganckich pantofli domowych, zwanych kapciochami. kolorystyka dowolna, mają pasować na rozmiar 39. Daję za nie 45pln.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się robią Proszę Pani!

    OdpowiedzUsuń